Veelgestelde vragen
Bestelling
Levering
Retouren
Betalen
Veiligheid
Productbeoordelingen
Anders
Aan wie kan ik me richten als mijn vraag niet beantwoord is in deze FAQ?
Wij staan dagelijks van 8.00 tot 22.00 uur persoonlijk voor uw klaar op: 043 - 700 12 42
De snelste manier is natuurlijk via de chat. Klik daarvoor op "Chat" of stuur ons een e-mai aan: klantenservice@witt-international.nl
Klachten
Een klant kan een klacht indienen via alle communicatiekanalen (brief, e-mail, telefoon, chat). Klachten worden spoedig afgehandeld. De vereiste 14 tijdslimiet kan worden gehaald. In het geval van klachten ontvangt u binnen 5 dagen een concreet inhoudelijk antwoord op uw verzoek, om daarna samen een oplossing te vinden. U ontvangt vooraf geen ontvangstbevestiging van uw klacht. U kunt klachten over een product of over de service indienen. U heeft hiervoor meerdere mogelijkheden, onze contactgegevens vind u hier.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag www.degeschillencommissie.nl. Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform www.ec.europa.eu.
Garantie
Voor onze artikelen geldt de wettelijke garantie. Dit betekend dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.